Komunikat dotyczący obsługi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy od dnia 01.03.2021 r.

Print Drukuj

Komunikat dotyczący obsługi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy od dnia 01.03.2021 r.

 
W związku z utrzymującym się zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa Sars-CoV-2, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników Urzędu, bezpośrednia obsługa klientów odbywa się w ograniczonym zakresie po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wskazany termin.


1. Obsługa bezpośrednia ogranicza się do minimum w zakresie:
  • zatrudniania cudzoziemców (telefoniczne umawianie terminu wizyty: oświadczenia o powierzeniu pracy tel. 52 360 43 17, opinie starosty tel. 52 360 43 80);
  • realizacji instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców w ramach tarczy antykryzysowej (zachęcamy jednak do kontaktu telefonicznego lub mailowego: Zielona Linia tel. 19524, numer wewnętrzny PUP Bydgoszcz 52 360 43 87 lub e-mail: tarcza-info@pup.bydgoszcz.pl);
  • obsługi osób bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie pośrednictwa pracy po wcześniejszym wezwaniu na osobiste stawiennictwo w wyznaczonym dniu i godzinie. Prosimy o ścisłe przestrzeganie terminów;
  • rejestracji osób bezrobotnych po wcześniejszym umówieniu na konkretny termin (aktualne zasady rejestracji szczegóły TUTAJ).

Do urzędu klienci wpuszczani są pojedynczo bez dzieci i osób towarzyszących. Na sali obsługi może przebywać maks. 12 klientów. Przypominamy o obowiązującym nakazie zakrywania ust i nosa oraz nakazie zachowywania bezpiecznego (min. 2 m) odstępu od innych osób. Dodatkowo wszyscy klienci podlegają obowiązkowej dezynfekcji rąk przy wejściu do Urzędu. Osoby niestosujące się do wskazanych wymogów sanitarnych nie będą obsługiwane.

2. Osoby bezrobotne, którym wyznaczono obowiązkowy termin kontaktu u doradcy klienta, proszone są nadal o kontakt telefoniczny (w wyznaczonym terminie) zamiast osobistej wizyty. Powyższe nie dotyczy osób, które otrzymały pisemne wezwania na wyznaczony dzień i godzinę do osobistego stawiennictwa w PUP.
Jednocześnie informujemy, że rozmowy telefoniczne są nagrywane, dzięki czemu po weryfikacji tożsamości kontakt telefoniczny będzie uznany za wypełnienie obowiązku zgłoszenia się w wyznaczonym terminie, a wszelkie ustalenia (w tym termin kolejnej wizyty) będą wiążące.

Numery telefonów:
  • Doradca Klienta nr 1           52 360 43 29
  • Doradca Klienta nr 3           52 360 43 27
  • Doradca Klienta nr 4           52 360 43 09
  • Doradca Klienta nr 6           52 360 43 25
  • Doradca Klienta nr 9           52 360 43 34
  • Doradca Klienta nr 10         52 360 43 14
  • Doradca Klienta nr 11         52 360 43 37
3. Realizacja instrumentów rynku pracy (staże, szkolenia, prace interwencyjne) informacje o terminach naboru wniosków będą podane w osobnych komunikatach.

4. W pozostałych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny:
  • Informacja                                                                  - tel. 52 360 43 05
  • Odwołania                                                                 - tel. 52 360 43 04,
  • Archiwum                                                                   - tel. 52 360 43 38,
  • Dotacje                                                                       - tel. 52 360 43 70, 52 360 43 68, 52 360 43 71, 52 360 43 72,
  • Szkolenia                                                                    - tel. 52 360 43 71,
  • Umowy stażowe, rozliczenie organizatora           - tel. 52 360 43 24 lub 52 360 43 63,
  • Stypendia stażowe                                                   - tel. 52 360 43 61,
  • Doposażenia                                                             - tel. 52 360 43 76,
  • Prace interwencyjne, roboty publiczne,
    zatrudnienie wspierane, spółdzielnie socjalne,
    refundacja 30-                                                             - tel. 52 360 43 56,
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy                                 - tel. 52 360 43 73,
  • Doradcy zawodowi                                                     - tel. 52 360 43 08 lub 52 360 43 74.     
 
Dokumenty do Urzędu można dostarczać w następujący sposób:
  1. Pocztą tradycyjną,
  2. Drogą elektroniczną poprzez
praca.gov.pl:
https://www.praca.gov.pl/
e-puap:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/pupbydgoszcz
  1. Osobiście – pozostawiając ją w przeznaczonej do tego zamkniętej skrzynce podawczej znajdującej się przy wejściu głównym lub na stanowisku informacji na sali obsługi.
 
Usługi elektroniczne Powiatowego Urzędu Pracy dostępne na praca.gov.pl

Rejestracja osoby bezrobtnej, poszukującej pracy

Uzupełnienie załączników do wniosku o rejestrację jako osoba bezrobotna, poszukująca pracy

Pismo do urzędu

Zgłoszenie oferty pracy, stażu i praktyk

Zatrudnianie cudzoziemców

Najnowsze informacje dotyczące funkcjonowania Urzędu dostępne na stronie
https://bydgoszcz.praca.gov.pl/


 
Informacje o publikacji dokumentu