Działy

Print Drukuj

 

                                                                       
     Dyrektor
Marzena Rzeszowska

 
 
Zastępca Dyrektora
Iwona Gawluk-Banaszkiewicz


 
 
REFERAT  EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
Kierownik - Alena Krzyżanowska; pokój 105; I piętro,  tel. 76 746 52 55

 
Pokój 1 parter
Rejestracja bezrobotnych oraz poszukujących pracy.
tel. 76 746 52 65/66/67
Pokój 101
I piętro
Wydawanie zaświadczeń o pobieraniu zasiłku, stypendium, RP-7, zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, wydawanie rocznych raportów składek społecznych i zdrowotnych, naliczanie zasiłków, stypendiów stażowych i szkoleniowych, wydawanie informacji podatkowych PIT-11, prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami dla bezrobotnych wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw UE/EOG, obsługa dodatków aktywizacyjnych. tel. 76 746 52 75/76/93

REFERAT WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Kierownik - Marzena Młodzik; pokój 104; I piętro, tel. 76 746 52 61
 
Pokój 106
I piętro
Refundacje kosztów doposażenia i wyposażenia stanowisk pracy, podjęcia działalności gospodarczej, prace interwencyjne, bony na zasiedlenie, zatrudnianie cudzoziemców. tel. 76 746 52 60/85
Pokój 107
I piętro
Staże, organizowanie prac społecznie użytecznych.  tel. 76 746 52 63/64
 
REFERAT ROZWOJU I AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ
Kierownik - Iwona Gawluk-Banaszkiewicz
; pokój 203; II piętro, tel. 76 746 52 50
 
Pokój
102

I piętro
Organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy, niepełnosprawnych, Krajowy Fundusz Szkoleniowy, bon na kształcenie ustawiczne.
 
tel. 76 746 52 58, 662 571 741
Pokój
103

I piętro
Realizacja programów z Europejskiego Funduszu Społecznego i innych funduszy. tel. 76 746 52 87
Pokój
112, 113

I piętro
Udostępnianie bezrobotnym i poszukującym pracy informacji na temat wolnych miejsc pracy znajdujących się w dyspozycji urzędu, pomoc bezrobotnym i poszukującym pracy w doborze oferty pracy lub innej formy wsparcia i kierowanie do pracy, na staż, na prace interwencyjne, udzielanie pomocy pracodawcom w znalezieniu odpowiednich pracowników, obsługa niepełnosprawnych w zakresie aktywizacji zawodowej, przyjmowanie oświadczeń o uzyskiwanych dochodach.

tel. 76 746 52 78/84
 
tel. 76 746 52 56/57

tel. 662 571 720

Pokój 114
I piętro
Pozyskiwanie ofert pracy od pracodawców krajowych, prowadzenie negocjacji z pracodawcami, udzielanie pomocy pracodawcom w znalezieniu odpowiednich pracowników, promocja usług świadczonych przez urzędy pracy, udzielanie pomocy bezrobotnym i innym poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia, przygotowanie informacji do oceny efektywności działań pośrednictwa, prowadzenie negocjacji z pracodawcami w zakresie zwolnień grupowych, przygotowanie zestawienia ofert pracy i wysyłanie drogą e-mailową, zadania kadry EURES w zakresie świadczeń usług EURES.
Informacje w ramach sieci EURES:
 1.Informowanie zainteresowanych bezrobotnych o bazie ofert pracy w krajach EOG.
 2.Przyjmowanie ofert pracy od pracodawców w celu wprowadzenia do bazy ofert pracy EURES.
 3.Pomoc przy rekrutacjach zgodnie z ustaleniami z pracodawcami,
zebranie CV, selekcja, przedłożenie pracodawcy CV wybranych kandydatów, pomoc przy rozmowach kwalifikacyjnych.
tel. 76 746 52 80/81
oferty@pup.polkowice.pl
Pokój 201
II piętro

Udzielanie pomocy osobom bezrobotnym, poszukującym pracy, osobom niezarejestrowanym, biernym zawodowo, w wyborze lub zmianie zawodu, miejsca pracy, kierunku kształcenia lub szkolenia, w planowaniu rozwoju zawodowego, a także przedsiębiorcom w planowaniu działań, których celem jest adaptacja do wymogów rynku pracy, w tym podnoszenie kompetencji zawodowych.
Udzielanie informacji o rynku pracy, zawodach, kwalifikacjach, możliwościach kształcenia i szkolenia.
Udzielanie porad zawodowych w zakresie możliwości rozwoju zawodowego, w tym pomocy w określeniu kompetencji, umiejętności, zainteresowań, uzdolnień i doświadczenia zawodowego oraz w zakresie umiejętności niezbędnych przy aktywnym poszukiwaniu pracy i samozatrudnieniu.
Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy.
Udzielanie pomocy pracodawcą  w doborze kandydatów do pracy spośród bezrobotnych i poszukujących pracy oraz we wspieraniu rozwoju zawodowego pracodawcy i jego pracowników przez udzielanie porad zawodowych.

 

tel. 76 746 52 68/69


SAMODZIELNE STANOWISKO DO SPRAW KADR
Anna Stolarska; pokój 210; II piętro;​​​ tel. 76 746 52 88

Pokój 210
II piętro
Kadry, organizacja praktyk zawodowych,  opracowywanie projektów regulaminów organizacyjnych, zarządzeń dyrektora, uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu Polkowickiego z obszaru działania urzędu, ewidencjonowanie aktów prawnych jednostki, współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie kontroli przeprowadzanych w urzędzie. tel. 76 746 52 88
 
REFERAT ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNY
Kierownik - Izabela Majewicz-Spigiel; pokój 3;  parter, tel. 76 746 52 94

 
Pokój 4
parter
Obsługa Powiatowej Rady Rynku Pracy, prowadzenie umów i spraw związanych z bieżącym  utrzymaniem Urzędu, sporządzanie statystyk i informacji o rynku pracy, windykacje. Prowadzenie zamówień publicznych, spraw związanych z zaopatrzeniem oraz z korespondencją Urzędu. tel. 76 746 52 83
Pokój 110
I piętro
Nadzór nad stroną internetową Urzędu, administrowanie systemami komputerowymi oraz sprzętem komputerowym. tel. 76 746 52 74
Pokój 203
II piętro
Prowadzenie sekretariatu, obsługa narad i spotkań Dyrektora PUP tel. 76 746 52 50
Składnica
parter
Prowadzenie archiwum i składnicy akt tel. 76 746 52 92
 
REFERAT FINANSOWO - KSIĘGOWY
Główny Księgowy - Małgorzata Lasek, pokój 205;  II piętro, tel. 76 746 52 73         

 
Pokój 206
II piętro
 Obsługa finansowo- księgowa. tel. 76 746 52 71
tel. 76 746 52 72

 
 
 
 
 

Informacje o publikacji dokumentu