Dyrektor Marzena Rzeszowska |
|||
Zastępca Dyrektora Iwona Gawluk-Banaszkiewicz |
|||
REFERAT EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ Kierownik - Alena Krzyżanowska; pokój 105; I piętro, tel. 76 746 52 55 |
|||
Pokój 1 parter |
|
tel. 76 746 52 65/66/67 | |
Pokój 101 I piętro |
Wydawanie zaświadczeń o pobieraniu zasiłku, stypendium, RP-7, zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, wydawanie rocznych raportów składek społecznych i zdrowotnych, naliczanie zasiłków, stypendiów stażowych i szkoleniowych, wydawanie informacji podatkowych PIT-11, prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami dla bezrobotnych wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw UE/EOG, obsługa dodatków aktywizacyjnych. | tel. 76 746 52 75/76/93 | |
REFERAT WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Kierownik - Marzena Młodzik; pokój 104; I piętro, tel. 76 746 52 61 |
|||
Pokój 106 I piętro |
Refundacje kosztów doposażenia i wyposażenia stanowisk pracy, podjęcia działalności gospodarczej, prace interwencyjne, bony na zasiedlenie, zatrudnianie cudzoziemców. | tel. 76 746 52 60/85 | |
Pokój 107 I piętro |
Staże, organizowanie prac społecznie użytecznych. | tel. 76 746 52 63/64 | |
REFERAT ROZWOJU I AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ Kierownik - Iwona Gawluk-Banaszkiewicz; pokój 203; II piętro, tel. 76 746 52 50 |
|||
Pokój 102 I piętro |
Organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy, niepełnosprawnych, Krajowy Fundusz Szkoleniowy, bon na kształcenie ustawiczne. |
tel. 76 746 52 58, 662 571 741 | |
Pokój 103 I piętro |
Realizacja programów z Europejskiego Funduszu Społecznego i innych funduszy. | tel. 76 746 52 87 | |
Pokój 112, 113 I piętro |
Udostępnianie bezrobotnym i poszukującym pracy informacji na temat wolnych miejsc pracy znajdujących się w dyspozycji urzędu, pomoc bezrobotnym i poszukującym pracy w doborze oferty pracy lub innej formy wsparcia i kierowanie do pracy, na staż, na prace interwencyjne, udzielanie pomocy pracodawcom w znalezieniu odpowiednich pracowników, obsługa niepełnosprawnych w zakresie aktywizacji zawodowej, przyjmowanie oświadczeń o uzyskiwanych dochodach. |
tel. 76 746 52 78/84 tel. 662 571 720 |
|
Pokój 114 I piętro |
Pozyskiwanie ofert pracy od pracodawców krajowych, prowadzenie negocjacji z pracodawcami, udzielanie pomocy pracodawcom w znalezieniu odpowiednich pracowników, promocja usług świadczonych przez urzędy pracy, udzielanie pomocy bezrobotnym i innym poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia, przygotowanie informacji do oceny efektywności działań pośrednictwa, prowadzenie negocjacji z pracodawcami w zakresie zwolnień grupowych, przygotowanie zestawienia ofert pracy i wysyłanie drogą e-mailową, zadania kadry EURES w zakresie świadczeń usług EURES. Informacje w ramach sieci EURES: 1.Informowanie zainteresowanych bezrobotnych o bazie ofert pracy w krajach EOG. 2.Przyjmowanie ofert pracy od pracodawców w celu wprowadzenia do bazy ofert pracy EURES. 3.Pomoc przy rekrutacjach zgodnie z ustaleniami z pracodawcami, zebranie CV, selekcja, przedłożenie pracodawcy CV wybranych kandydatów, pomoc przy rozmowach kwalifikacyjnych. |
tel. 76 746 52 80/81 oferty@pup.polkowice.pl |
|
Pokój 201 II piętro |
Udzielanie pomocy osobom bezrobotnym, poszukującym pracy, osobom niezarejestrowanym, biernym zawodowo, w wyborze lub zmianie zawodu, miejsca pracy, kierunku kształcenia lub szkolenia, w planowaniu rozwoju zawodowego, a także przedsiębiorcom w planowaniu działań, których celem jest adaptacja do wymogów rynku pracy, w tym podnoszenie kompetencji zawodowych.
|
tel. 76 746 52 68/69 | |
|
|||
Pokój 210 II piętro |
Kadry, organizacja praktyk zawodowych, opracowywanie projektów regulaminów organizacyjnych, zarządzeń dyrektora, uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu Polkowickiego z obszaru działania urzędu, ewidencjonowanie aktów prawnych jednostki, współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie kontroli przeprowadzanych w urzędzie. | tel. 76 746 52 88 | |
REFERAT ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNY Kierownik - Izabela Majewicz-Spigiel; pokój 3; parter, tel. 76 746 52 94 |
|||
Pokój 4 parter |
Obsługa Powiatowej Rady Rynku Pracy, prowadzenie umów i spraw związanych z bieżącym utrzymaniem Urzędu, sporządzanie statystyk i informacji o rynku pracy, windykacje. Prowadzenie zamówień publicznych, spraw związanych z zaopatrzeniem oraz z korespondencją Urzędu. | tel. 76 746 52 83 | |
Pokój 110 I piętro |
Nadzór nad stroną internetową Urzędu, administrowanie systemami komputerowymi oraz sprzętem komputerowym. | tel. 76 746 52 74 | |
Pokój 203 II piętro |
Prowadzenie sekretariatu, obsługa narad i spotkań Dyrektora PUP | tel. 76 746 52 50 | |
Składnica parter |
Prowadzenie archiwum i składnicy akt | tel. 76 746 52 92 | |
REFERAT FINANSOWO - KSIĘGOWY Główny Księgowy - Małgorzata Lasek, pokój 205; II piętro, tel. 76 746 52 73 |
|||
Pokój 206 II piętro |
Obsługa finansowo- księgowa. | tel. 76 746 52 71 tel. 76 746 52 72 |